Inloggen voor personeel

Alle medewerkers van SKVR kunnen op afstand gebruik maken van hun e-mail en het intranet.
Een beperkt aantal medewerkers kan ook gebruik maken van een thuiswerkplek.

Maak hieronder jouw keuze.

 

Inloggen voor personeel

Klik hier om in te loggen voor intranet

Intranet

   

Log hier in voor webmail

Webmail

Klik hier om in te loggen in de thuiswerkomgeving

Thuiswerken

Meld je aan voor activiteiten via SKVR Leert

SKVR Leert

Mocht je problemen ondervinden bij het gebruik van onze diensten neem dan contact op met de ICT Helpdesk.
De Helpdesk is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur op 010 - 271 84 99 en via e-mail op ict@skvr.nl.

Wanneer de ICT Helpdesk dat verzoekt kun je gebruik maken van Hulp Op Afstand.
Windows hulp op afstand                    
Apple - MAC hulp op afstand
Er wordt dan een klein programma op jouw PC geïnstalleerd waarmee de ICT Helpdesk kan meekijken.
Ook voor alle andere vragen met betrekking tot de ICT van SKVR, zoals bijvoorbeeld inloggegevens, kun je ook contact opnemen met de ICT Helpdesk.