Inloggen voor personeel

Alle medewerkers van SKVR kunnen op afstand gebruik maken van hun e-mail en het intranet.

 

 

Inloggen voor personeel

Klik hier voor webmail. 

 

Klik hier voor thuiswerken.

Aan thuiswerken is sinds de migratie (januari 2020) een veiligheidsstap (MFA) toegevoegd.
Ga je voor het eerst sinds de migratie thuiswerken, dan lees je hier hoe je de MFA activeert.
 

 

 

Helaas is het op dit moment niet mogelijk om vanuit huis direct naar intranet te gaan.

Om intranet te bekijken kun je inloggen met jouw SKVR-account op ‘Thuiswerken’.
Of natuurlijk via een computer binnen het SKVR netwerk op een van onze locaties. 
 

Het beheer en dagelijkse dienstverlening is geheel overgedragen aan IT-Workz. Dat houdt in dat als je een probleem hebt met ICT, je zelf contact opneemt met de helpdesk van IT-Workz. Ze staan voor je klaar op werkdagen van 08:00-17:00 uur en zijn bereikbaar onder nummer  088-4896853.

Je kunt ook een issue opvoeren in Topdesk. Dat kan uiteraard op ieder moment van de dag, maar er wordt alleen tijdens openingstijden van de Helpdesk naar gekeken. Voor het invoeren van storingen in de selfservice-portal, ga naar: https://servicedesk.it-workz.nl , klik op ‘Selfserviceportal gebruiken’, en log in met je SKVR-mailadres.
Doe je dit voor het eerst? Kies dan eerst voor wachtwoord vergeten om een wachtwoord aan te vragen.

Onze systemen worden 24/7 gemonitord door IT-Workz.