Klachten

Klachten

SKVR ontvangt en bedient wekelijks enkele duizenden klanten. Wij stellen daarbij alles in het werk om uw les, cursus en/of verblijf zo prettig mogelijk te maken. Heeft u complimenten of ziet u mogelijkheden tot verbeteringen vertel het uw docent of mail naar klantenservice@skvr.nl.

Bent u niet tevreden en heeft u een klacht? Dan stellen wij alles in het werk om dit op te lossen. Stuur uw klacht naar:

SKVR
T.a.v. De klachtencoördinator
Postbus 23260
3001 KG Rotterdam
klachten@skvr.nl

  • Vermeld bij uw klacht om welke afdeling en/of persoon het gaat en wat uw klacht inhoudt.
  • U ontvangt direct een ontvangstbevestiging van uw klacht.
  • Uw klacht wordt binnen 7 werkdagen inhoudelijk behandeld. Lukt het niet om uw klacht binnen 7 werkdagen te behandelen, dan ontvangt u tussentijds een schriftelijke melding hiervan.
  • SKVR bundelt en analyseert de binnengekomen klachten ten behoeve van de verbetering van haar dienstverlening.

Heb je een vraag?

Bel, mail of bezoek ons:

010 - 436 13 66


klantenservice@skvr.nl

SKVR Rotterdam Centrum
Aert van Nesstraat 45